väldigt.. usch.. fest i helgen med!!!! jag o dejan ska ragga massa 93 och bjuda upp till emil eller nåt (Y)
haha, låter ju skoj:D
väldigt.. usch.. fest i helgen med!!!! jag o dejan ska ragga massa 93 och bjuda upp till emil eller nåt (Y)
sugar-bear skrev:väldigt.. usch.. fest i helgen med!!!! jag o dejan ska ragga massa 93 och bjuda upp till emil eller nåt (Y)
Holm skrev:sugar-bear skrev:väldigt.. usch.. fest i helgen med!!!! jag o dejan ska ragga massa 93 och bjuda upp till emil eller nåt (Y)
alla på forumet är invited!
ImaChiller skrev:Haha, 93er^^, kan ju inte gå fel XD
Holm skrev:sugar-bear skrev:Holm skrev:sugar-bear skrev:Holm skrev:ImaChiller skrev:Studentfesten i helgen sög, fan vad det var tråkigt!
ja, jag hörde detta med... sån tur att man inte gick in på skiten
harrys / utanför harrys var trevligt iaf
jadå, fan va full ja blev på vägen hem :O måste varit den jävla vit ryssen som va giftig..
farligt!
Willy skrev:Holm skrev:sugar-bear skrev:Holm skrev:sugar-bear skrev:Holm skrev:ImaChiller skrev:Studentfesten i helgen sög, fan vad det var tråkigt!
ja, jag hörde detta med... sån tur att man inte gick in på skiten
harrys / utanför harrys var trevligt iaf
jadå, fan va full ja blev på vägen hem :O måste varit den jävla vit ryssen som va giftig..
farligt!
fixar du dem då?
Kom igen kan vi inte ta några lite yngre?!?!?! Plz!!
|
|